Malotraktor KUBOTA L2421D Cab s originální klimatizovanou kabinou. Úsporný motor Kubota 4-válec o výkonou 45 HP. Pohon 4×2/4×4. Mechanická synchronizovaná převodovka FST. Reverzace. Zdvih hydrauliky 1750 kg. Pohodlný, vysoce výkonný víceúčelový traktor.
Cena Na dotaz
Malotraktor KUBOTA L2421D Cab | ||
Motor | ||
Typ | Kubota V2203, vznětový, kapalinou chlazený | |
Počet válců | 4 | |
Zdvihový objem | 2 197 cm3 | |
Maximální výkon | 33 (44,9) kW (HP) | |
Maximální výkon na PTO | 27,2 (37) kW (HP) | |
Jmenovité otáčky | 2 700 ot/min | |
Maximální kroutící moment | 141 Nm | |
Vzduchový filtr | 2stupňový, papírová vložka | |
Objem palivové nádrže | 50 l | |
Převodové ústrojí | ||
Typ převodovky |
hydrostatická
|
|
Počet rychlostních skupin |
6
|
|
Pohon stroje |
4 x 4
|
|
Spojka |
jednolamelová, suchá
|
|
Spojka PTO |
vícelamelová v olejové lázni
|
|
Uzávěrka diferenciálu |
ano
|
|
Brzdy |
lamelové v olejové lázni
|
|
Řízení |
hydraulické
|
|
Maximální rychlost jízdy (v závislosti na pneumatikách) |
30 km/h
|
|
Tempomat |
ano
|
|
Vývodové hřídele (PTO) | ||
Typ | závislé na otáčkách motoru | |
Zadní PTO |
540
|
|
Čelní PTO | na přání | |
Hydraulika | ||
Celkový výkon čerpadla hydrauliky | 55,6 l/min | |
Výkon čerpadla pro pracovní hydrauliku/pro řízení | 37/18,6 l/min | |
Maximální provozní tlak | 190 kg/cm2 | |
Kategorie zadního 3bodového závěsu | kat. I | |
Regulace zadního 3bodového závěsu | řízení polohy | |
Maximální zdvihový výkon/výkon na konci ramen | 1 750/1250 kg | |
Ovládání zdvihu |
mechanické s automatickým vypnutím v maximální poloze
|
|
Regulace rychlosti klesání | ano | |
Blokace polohy ramen pro transport | ano | |
Externí hydraulické okruhy vpředu/vzadu | 4/2 | |
Rozměry | ||
Celková délka | 3 170 mm | |
Celková šířka (v závislosti na pneu) | 1485 mm | |
Celková výška (v závislosti na pneu) | 2 450 mm | |
Rozchod kol vpředu | 1 145 mm | |
Rozchod kol vzadu | 1 140 – 1 310 mm | |
Rozvor | 1 895 mm | |
Minimální světlá výška (v závislosti na pneu) | 390 mm | |
Vnitřní průměr otáčení | 2,7 m | |
Standardní pneumatiky vpředu | volitelné (záběrové, trávníkové, industriální) | |
Standardní pneumatiky vzadu | volitelné (záběrové, trávníkové, industriální) | |
Technická data čelního nakladače | ||
Typ | LA714EC | |
Ovládání |
mechanické, 1pákový rozvaděč,
s plovoucí polohou
|
|
Odpojení nakladače | ano, bez použití nářadí | |
Rychloupínání lopaty | ano | |
Maximální výška zdvihu (k čepu lopaty) | 2 596 mm | |
Zahloubení s lopatou ve vodorovné poloze | 123 mm | |
Šířka základní lopaty | 1 675 mm | |
Objem základní lopaty | 0,23 m3 | |
Nosnost na středovém čepu lopaty (max. výška) | 860 kg | |
Nosnost 500 mm před středovým čepem (max. výška) | 652 kg | |
Doba zdvihu výložníku do nejvyšší polohy bez nákladu | 3 s | |
Doba spuštění výložníku bez nákladu | 2,4 s | |
Doba vysypání lopaty | 3 s | |
Hmotnost nakladače | 530 kg | |
Vybavení | ||
Kabina | ano | |
Klimatizace/topení | ano/ano | |
Zásuvka 12 V | ano | |
Sedadlo | komfortní s odrpužením | |
Nastavitelný volant | ano | |
Držák na nápoje | ano | |
Schránka na nářadí | ano | |
Čelní hydraulický závěs | na přání | |
Čelní vývodový hřídel | na přání | |
Tažná lišta vzadu (spodní návěs) | ano | |
Výškově stavitelné tažné zařízení vzadu | ano | |
Zadní pracovní světlomety | ano | |
Přední pracovní světlomety | ano | |
Maják | na přání | |
Přední blatníky | na přání | |
Přední závaží | na přání | |
Čelní nakladač | na přání | |
Čelní ochranný rám kapoty | na přání | |
Mezinápravové žací ústrojí | na přání | |
Pneumatiky záběrové | na přání | |
Pneumatiky trávníkové | na přání | |
Pneumatiky komunální | na přání | |
Pneumatiky industriální | na přání | |
Schválení pro provoz na pozem. komunikacích | ano |
NEČEKANÁ ÚROVEŇ POHODLÍ
- de luxe sedadlo se vzduchovým odpružením a dostatek prostoru pro nohy snižuje únavu, velký a přehledný ovládací panel nabízí snadný přístup k ovládacím prvkům a snižuje nepozornost
- automatická klimatizace/topení reguluje chlazení, topení a ventilaci vzduchu pro větší pohodlí obsluhy
- celá klimatizační řídící jednotka je umístěna tak, aby byla zajištěna větší vzdálenost od hlavy obsluhy
FST PLUS - Plně synchronizovaná hlavní a rozsahová převodovka
- ekonomická FST převodovka nabízí 16 rychlostních stupňů vpřed a 16 vzad
- jednoduchá a jemná změna rychlosti stejně jako směru jízdy předurčuje tuto převodovku pro přípravu půdy a práci s čelním nakladačem
MOTOR E-T VCS DIESEL
- spalovací systém Three Vortex Combustion (E-TVCS) společnosti Kubota umožňuje zvýšení průtoku vzduchu do spalovací komory, čímž se dosáhne vyšší spotřeby energie, účinnosti a čistších emisí
- systém dieselových motorů, který se nachází v novém vozidle Grand L40-II, používá větší objemový motor a generuje méně hluku a vibrací
- také splňuje řadu emisních předpisů, nebo má dokonce ještě lepší parametry
PTO A HYDRAULIKA
- hydraulicky aktivovaná spojka s vývodovým hřídelem nezávislým na životě umožňuje, aby byl vývodový hřídel nezávisle zapojen/odpojen, zatímco je traktor stále v pohybu
- navíc je k dispozici systém Neutral/Auto Shut-off a ochranné odkládací štíty pro úplný upgrade celkové bezpečnosti a produktivity vývodového hřídele
INTELLIPANELTM
- kombinace analogového otáčkoměru, teplotního rozmezí a ukazatele spotřeby paliva, digitálního panelu s velkými obrazovkami a horních a dolních indikátorů vás IntelliPanel™ informuje o stavu traktoru včetně údržby na jediný pohled
ÚDRŽBA
- je vybaven odnímatelným panelem sedadla, který je umístěn nad převodovkou, což umožňuje snadnější přístup a servis hydraulických ventilů a součástí souvisejících se snímačem
NOVÉ ROZMÍSTĚNÍ PÁK
- pro snadnější přístup a hladší provoz jsou nakladač, závěs a dálkové páky seskupeny na pravé konzole
