Merlo Turbofarmer je nejvýkonnějším manipulátorem pro ty nejomezenější prostory, a to díky svým malým rozměrům, snadnému ovládání a výjímečnému výkonu. Modely Turbofarmer jsou vhodné k manipulaci v zemědělství. Manipulátor Turbofarmer představuje vrchol technologie ve službách svých uživatelů: nosnost až 4100 kg, výška zdvihu v rozmezí 6 a 10 metrů, turbo motor 100 nebo 140 k, hydraulický systém Load-Sensing a mnohem více! Produktivita a rentabilita těchto strojů jsou stále častěji používány jako srovnávací měřítko výkonu jiných operačních systémů.
Cena Na dotaz
MEDIUM DUTY
TF 33.9-115 | TF 33.9-115 CS | TF 33.9-115 G | |
Pohotovostní hmotnost s pal. vidlemi (kg) | 6700 | 6700 | 6700 |
Max. vysunutí ramene (m) | 6,7 | 6,7 | 6,7 |
Max. nosnost (kg) | 3300 | 3300 | 3300 |
Max. zdvih (m) | 8,6 | 8,6 | 8,6 |
Nosnost při max. výšce (kg) | 1750 | 1750 | 1750 |
Nosnost při max. vysunutí ramene (kg) | 600 | 600 | 600 |
Výkon motoru Tier 4 Final (kW/k) | 85/115 | 85/115 | 85/115 |
Turbo motor (obsah/počet válců) | 3,6/4 | 3,6/4 | 3,6/4 |
Pojezdová rychlost (km/h) | 40 | 40 | 40 |
Pohon | hydrostatický | hydrostatický | hydrostatický |
Převodovka | 2 st. | 2 st. | 2 st. |
Hydraulické čerpadlo | Load-Sensing | Load-Sensing | zubové |
Výkon čerpadla (bar - l/min) | 210/125 | 210/125 | 210/90 |
TF 33.9-115 G CS | TF 33.9-75 G | TF 35.7-115 | |
Pohotovostní hmotnost s pal. vidlemi (kg) | 6700 | 6700 | 6650 |
Max. vysunutí ramene (m) | 6,7 | 6,7 | 3,5 |
Max. nosnost (kg) | 3300 | 3300 | 3500 |
Max. zdvih (m) | 8,6 | 8,6 | 6,7 |
Nosnost při max. výšce (kg) | 1750 | 1750 | 3500 |
Nosnost při max. vysunutí ramene (kg) | 600 | 600 | 1350 |
Výkon motoru Tier 4 Final (kW/k) | 85/115 | 55/75 | 85/115(55/75) |
Turbo motor (obsah/počet válců) | 3,6 / 4 | 3,6 / 4 | 3,6 / 4 |
Pojezdová rychlost (km/h) | 40 | 40 | 40 |
Pohon | hydrostatický | hydrostatický | hydrostatický |
Převodovka | 2 st. | 2 st. | 2 st. |
Hydraulické čerpadlo | zubové | zubové | Load-Sensing |
Výkon čerpadla (bar - l/min) | 210/90 | 210/90 | 210/130 |
TURBOFARMER II
TF 38.10-140 | TF 42.7-140 | |
Pohotovostní hmotnost s pal. vidlemi (kg) | 7900 | 7450 |
Max. vysunutí ramene (m) | 6,3 | 3,7 |
Max. nosnost (kg) | 3800 | 4200 |
Max. zdvih (m) | 9,5 | 7,1 |
Nosnost při max. výšce (kg) | 1500 | 3500 |
Nosnost při max. vysunutí ramene (kg) | 700 | 1600 |
Výkon motoru Tier 4 Final (kW/k) | 100/136 | 100/136 |
Turbo motor (obsah/počet válců) | 3,6/4 | 3,6/4 |
Pojezdová rychlost (km/h) | 40 | 40 |
Převodovka | hydrostatický | hydrostatický |
Typ převodovky | 2 st./CVTronic | 2 st./CVTronic |
Hydraulické čerpadlo | Load-Sensing | Load-Sensing |
Výkon čerpadla (bar - l/min) | 210/150 | 210/150 |
Systém CDC - light | Standard | Standard |
Pneumatiky | 405/70-24 | x |
Odpružení kabiny | x | *dle modelu |
Svahové vyrovnávání rámu | x | *dle modelu |
HEAVY DUTY
TF 45.11 T-170 | TF 45.11 T-CS-170 CVTronic | TF 50.8T-170 | TF 50.8 T-CS-170 CVTronic | |
Pohotovostní hmotnost s pal. vidlemi (kg) | 9450 | 9750 | 9050 | 9350 |
Max. vysunutí ramene (m) | 7 | 7 | 4,2 | 4,2 |
Max. nosnost (kg) | 4500 | 4500 | 5000 | 5000 |
Max. zdvih (m) | 10,6 | 10,6 | 7,8 | 7,8 |
Nosnost při max. výšce (kg) | 3500 | 3500 | 5000 | 5000 |
Nosnost při max. vysunutí ramene (kg) | 650 | 650 | 1600 | 1600 |
Výkon motoru Tier 4 Final (kW/k) | 125/170 | 125/170 | 125/170 | 125/170 |
Turbo motor (obsah/počet válců) | 4,5/4 | 4,5/4 | 4,5/4 | 4,5/4 |
Pojezdová rychlost (km/h) | 40 | 40 | 40 | 40 |
Převodovka | hydrostatická dvourychlostní | hydrostatický CVTronic | hydrostatická | hydrostatická |
Typ převodovky | 2 st. | CVTronic | 2 st. | CVTronic |
Hydraulické čerpadlo | Load-Sensing | Load-Sensing | Load-Sensing | Load-Sensing |
Výkon čerpadla (bar - l/min) | 210/150 | 210/150 | 210/150 | 210/150 |
Dynamic Load Controm "M CDC" | Standard | Standard | Standard | Standard |
Pneumatiky | 440/80 R24 | 440/80 R24 | 440/80 R24 | 440/80 R24 |
Odpružení kabiny | x | Standard | x | Standard |
Svahové vyrovnávání rámu | Standard | Standard | Standard | Standard |
TF 65.9T-170 HF | TF 65.9T CS-170 | TF 65.9T CS-170 CVTronic HF | |
Hmotnost bez nákladu (kg) | 11000 | 11200 | 11250 |
Maximální nosnost (kg) | 6500 | 6500 | 6500 |
Maximální výška zdvihu (m) | 8,8 | 8,8 | 8,8 |
Maximální dosah (m) | 4,7 | 4,7 | 4,7 |
Nosnost při maximální výšce zdvihu (kg) | 5000 | 5000 | 5000 |
Nosnost při max. vysunutí ramene - horizontálně (kg) | 2000 | 2000 | 2000 |
Příčné vyrovnání stroje (%) | +-8 | +-8 | +-8 |
Motor | FPT (Stage V) | FPT (Stage V) | FPT (Stage V) |
Motor - obsah/počet válců | 4,5 / 4 | 4,5 / 4 | 4,5 / 4 |
Motor - výkon (kW/HP) | 125 / 170 | 125 / 170 | 125 / 170 |
Maximální rychlost (km/h) | 40 | 40 | 40 |
B.S.S. - hydropneumatické odpružení ramene | Standard | Standard | Standard |
CS - hydropneumatické odpružení kabiny | - | Standard | Standard |
Prac. hydraulika - LS + systém Flow-Sharing (bar -l/min) | 250 / 160 | 250 / 160 | 250 / 160 |
Elektronický systém ASCS | Standard | Standard | Standard |
Elektromechanický joystick | - | - | - |
Elektronický joystick | Standard | Standard | Standard |
Hydrostatická převodovka | EPD Top | EPD Top | MCVTronic + EPD Top |
Duální reverzní systém (ovládání směru pojezdu u volantu i na joysticku) | Standard | Standard | Standard |
Vlastnosti
Zvýšený výškový dosah a kapacita – u všech modelů, silnější rám a rameno
Řada představuje 20 modelů
Nová kabina – lepší viditelnost -, více skla, lepší ventilace, více odkládacích schránek, čelní a střešní sklo je bez příčníku – výborný výhled na rameno - kroutící moment - spotřeba
Deutz motor
• Turbo 74.9kW/100 Ps - kr. moment 390 nm | spotřeba 208 g
• Turbo aftercooled 103kW /140 Ps - kr. moment 510 nm | spotřeba 202 g
Nová hydraulika
• Větší kapacita zubového čerpadla - 42cm3- 100 l/min
• Větší kapacita LS čerpadla - 60cm3- 150 l/min
Nový rozvaděč
• 4 sekcový rozvaděč- 2 pohyby mechanicky ovládané a 2 pohyby elektroproporcionální (vysouvání /zasouvání a třetí okruh na nosiči)
• 4 sekcový elektroproporcionální rozvaděč s ovládáním Flow Sharing
Nový joystick
• typ „1“ - mechanický s elektroprop. ovládáním 2 pohybů (vysouvání/zasouvání a třetí funkce na nosiči)
• typ „2“ - zcela elektroproporcionální
Vylepšené chlazení a snadné čištění radiátoru s vyndavatelnou síťovinou typu grill
Nové kovové prodlužování kabelu na 10 m strojích – kabel nyní vně ramene
Vylepšená klimatizace - spoiler výměníku namontovaný nahoře za kabinou – halogenové pracovní světla 2 ks
Odpružení nápravy EAS - standardně P 41.7 TOP a P 38.10 TOP
Spuštění na SIMA 2005 27.3 – 3.3.2005 – zahájení výroby březen 2005
Tempomat – u všech modelů standardně – lepší využití přenosu zálohy kroutícího momentu motoru na kola ........ delší jízda po komunikacích, práce na jámě, jízda v těžkém terénu, optimální zkombinování pracovní hydrauliky a pojezdu