Malotraktor KUBOTA L2-522

Malotraktor KUBOTA L2-522
Malotraktor KUBOTA L2-522Malotraktor KUBOTA L2-522Malotraktor KUBOTA L2-522Malotraktor KUBOTA L2-522Malotraktor KUBOTA L2-522Malotraktor KUBOTA L2-522Malotraktor KUBOTA L2-522Malotraktor KUBOTA L2-522Malotraktor KUBOTA L2-522Malotraktor KUBOTA L2-522Malotraktor KUBOTA L2-522Malotraktor KUBOTA L2-522Malotraktor KUBOTA L2-522
Modely L2 jsou na rozdíl od řady L1 více komunální a sadařské. Převodovku si volíte mezi mechanickou reverzační, nebo hydrostatickou. Všestrannost a výkonnost zůstala, ale mechanická převodovka s „plazivou“ rychlostí v základu dává další školkařské a zahradnické možnosti. A hydrostatická převodovka HST-Plus s možností půlení 3 stupňů hydra na 6/6 představuje tu nejlepší hydrostatickou převodovku na trhu. Ekonomický provoz motorů Kubota, extrémní odolnost při práci v náročném terénu a šetrnost k životnímu prostředí – to jsou vlastnosti, které činí řadu L2 skutečným „králem“ komunálních traktoru. Řada L2 nabízí 4 výkonové varianty v rozmezí od 45 do 62 HP. Modely s mechanickou převodovkou FST 16/16 jsou L2-452D Cab, L2-522 D ROPS, L2-522 DCab Naglak. Třístupňovou hydrostatickou převodovku HSTPlus využívají modely L2-452 H Cab, L2-552 H Cab a L2-622H Cab. D-mechanická převodovka FST, H-hydrostatická převodovka, Cab-originální klimatizovaná kabina Kubota, DCN-mechanická převodovka FST a klimatizovaná kabina Naglak (PL). Model L2-522 DROPS je dodáván pouze se sklopným bezpečnostním rámem.
Cena Na dotaz
Poptat produkt
 Malotraktor KUBOTAL2-522D ROPSL2-522D Cab Naglak
Motor
Typ Kubota V2403 CR-E5-GE2, vznětový, kapalinou chlazený
Počet válců 4
Zdvihový objem 2 434 cm3
Maximální výkon 37,4 (50,8) kW (HP)
Maximální výkon na PTO 32,2 (43,8) kW (HP)
Jmenovité otáčky 2 600 ot/min
Maximální kroutící moment 166,7 Nm
Vzduchový filtr 2stupňový, papírová vložka
Objem palivové nádrže 51 l
Převodové ústrojí
Typ převodovky mechanická
Počet převodových stupňů (vpřed/vzad) 16/16
Počet rychlostních skupin 4
Pohon stroje 4×4 (s možností vypnutí pohonu přední nápravy)
Spojka jednostupňová, suchá
Spojka PTO vícelamelová, v olejové lázni
Reverzace ano
Uzávěrka diferenciálu ano
Brzdy lamelové v olejové lázni
Řízení hydraulické
Maximální rychlost jízdy (v závislosti na pneumatikách) 30 km/h
Tempomat ne
Vývodové hřídele (PTO)
Typ závislý na otáčkách motoru
Zadní PTO 540/750 při 2550
Čelní PTO na přání
Hydraulika
Celkový výkon čerpadla hydrauliky 54,2 l/min
Výkon čerpadla pro pracovní hydrauliku/pro řízení 35,6/18,6 l/min
Maximální provozní tlak 190 kg/cm2
Kategorie zadního 3bodového závěsu Kat. I
Regulace zadního 3bodového závěsu řízení polohy
Maximální zdvihový výkon/výkon na konci ramen 1 750/1 250 kg
Ovládání zdvihu mechanické s automatickým vypnutím v maximální poloze
Regulace rychlosti klesání ano
Blokace polohy ramen pro transport ano
Externí hydraulické okruhy vpředu/vzadu Standardně 3 okruhy+vratný okruh / Standardně 2 okruhy, na přání 3okruh
Rozměry
Celková délka 3 245 mm
Celková šířka (v závislosti na pneu) 1 560 mm
Celková výška (v závislosti na pneu) 2 375 mm
Rozchod kol vpředu 1 135 mm
Rozchod kol vzadu 1 225/1 325 mm
Rozvor 1 915 mm
Minimální světlá výška (v závislosti na pneu) 400 mm
Vnitřní průměr otáčení 3,2 m
Standardní pneumatiky vpředu Volitelné (záběrové, trávníkové, industriální)
Standardní pneumatiky vzadu Volitelné (záběrové, trávníkové, industriální)
Hmotnost
Provozní hmotnost 2 045 kg
Technická data čelního nakladače
Typ LA1055EC
Vybavení
ROPS ano, sklopný
Kabina ne ano, Naglak
Klimatizace/topení ne ano
Zásuvka 12 V ano
Sedadlo komfortní se vzduchovým odpružením
Nastavitelný volant ano
Schránka na nářadí ano
Čelní hydraulický závěs na přání
Čelní vývodový hřídel na přání
Tažná lišta vzadu (spodní závěs) ano
Výškově stavitelné tažné zařízení vzadu ano
Zadní pracovní světlomety na přání
Přední pracovní světlomety ne ano
Maják na přání
Přední blatníky na přání (nelze s čelním nakladačem)
Přední závaží na přání
Čelní nakladač na přání
Čelní ochranný rám kapoty na přání
Pneumatiky záběrové volitelné
Pneumatiky trávníkové volitelné
Pneumatiky komunální volitelné
Schválení pro provoz na pozem. komunikacích ano
  • 52 koní, úsporný motor Kubota 4válec.
  • 4×2/4×4, sklopný bezpečnostní rám ROPS, nebo kabina Naglak (PL).
  • Mechanická synchronizovaná převodovka FST, 16V/16R (rychlost od 0,2 km/h), reverzace.
  • Maximální zdvih hydrauliky 1750 kg.
  • Pohodlný, vysoce výkonný víceúčelový traktor.

Nečekaná úroveň pohodlí

Řada L2-522 nabízí maximální úroveň pohodlí. Odpružené a posuvné sedadlo nabízí dostatek prostoru pro nohy snižuje únavu obsluhy, velký a přehledný ovládací panel nabízí snadný přístup k ovládacím prvkům a snižuje nepozornost. Tento model se dodává variantně se sklopným bezpečnostním rámem ROPS, nebo s bezpečnostní klimatizovanou kabinou Naglak. Stručně řečeno, jednoduché, velmi kvalitní modely pro velké množství využití.

Plně synchronizovaná hlavní a rozsahová převodovka

Ekonomická FST převodovka nabízí 16 rychlostních stupňů vpřed a 16 vzad. Jednoduchá a jemná změna rychlosti stejně jako směru jízdy předurčuje tuto převodovku pro přípravu půdy a práci s čelním nakladačem. Tato převodovka umožňuje standardně jízdu „plazivou“ rychlostí.

Motor Kubota

Čtyřválcové vznětové motory Kubota jsou k dispozici s výkony od 45 do 62 HP, Jsou vybaveny vstřikovacím systémem Common-rail, recirkulací výfukových plynů EGR a filtrem pevných částic DPF. Tyto motory splňují emisní normu EU Stage V. A co víc, filtr pevných částic má servisní interval pouze každých 6 000 hodin – nejdelší interval na trhu.

PTO, zadní TBZ a zadní hydraulické vývody

Hydraulicky aktivovaná spojka s nezávislým vývodovým hřídelem umožňuje, aby byl vývodový hřídel zapojen/odpojen, zatímco je traktor stále v pohybu. Navíc je k dispozici systém Neutral/Auto Shut-off a ochranné odkládací štíty pro úplný upgrade celkové bezpečnosti a produktivity vývodového hřídele. Modely L2-522 má jeden zadní přídavný okruh hydrauliky standardně (možnost až 3 okruhů).

IntelliPanel

S novým systémem IntelliPanelu™ máte přehled o stavu vašeho traktoru po celou dobu provozu. Otáčkoměr, ukazatel teplotního rozmezí, spotřeby paliva a velké obrazovky a ostatní horní a dolní kontrolky, vás IntelliPanel™ informuje o kompletním stavu traktoru včetně termínu údržby při jediném pohledu.

Bezpečnostní kabina Naglak s klimatizací

Pouze pro modely L2-522 je určena varianta ROPS nebo bezpečnostní kabina Naglak (PL). Tato kabina je schválena pro provoz na pozemních komunikacích. Kabina má otevírací čelní a zadní okno, sluneční clonu a uzamykatelné dveře. Kabina se dodává s klimatizací. Tento model je využitelný ve vinařství, sadařství a malozemědělství.

Stavitelný volant

Stavitelný volant usnadňuje obsluze nastupování a výstup z kabiny, a tak snižuje únavu.

Údržba

Traktory L2 s velkým úhlem otevření krytu motoru usnadňují pravidelnou údržbu a přístup k motoru. Odnímatelný panelem sedadla umístěný nad převodovkou usnadňuje přístup a servis hydraulických ventilů a součástí souvisejících se snímačem. Tak je zjednodušena údržba hydrauliky. Je to jen další způsob, jak vám Kubota pomáhá udržet vás na sedadle řidiče.

Nové rozmístění pák

Pro snadnější přístup a hladší provoz je Joystick čelní hydrauliky, ovládání zadního tříbodového závěsu, ovládací páky přídavné hydrauliky a spínač PTO umístěny na pravé straně obsluhy.

Obratnost – minimální poloměr otáčení

Traktory L2 jsou obdivovány pro svoji obratnost a při práci v sadu jsou schopny bez nutnosti změny směru jízdy přejíždět bez omezení do dalšího řádku.

Různé varianty pneumatik

Traktory L2 jsou možné osadit různými typy pneumatik pro maximální využití potenciálu stroje.

Kontaktní formulář
 *
 *
 *
 *
 *
 *
Políčka s hvězdičkou jsou povinná.
ZEMĚDĚLSKÁ, LESNÍ A KOMUNÁLNÍ TECHNIKA V AKCI
494 372 038 centrála
491 462 802 obchodní středisko
494 371 295 auto/pneu servis
494 371 301 zahradní centrum
Čapkova 802, 517 21 Týniště nad Orlicí
Lhota za Červeným Kostelcem 255, 549 41, Červený Kostelec
Voklik 976, 517 21 Týniště nad Orlicí
Voklik 976, 517 21 Týniště nad Orlicí
Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies, nezbytných pro dobré fungování webu. Více informací o Cookies.